پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید دانشجویان رشته مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد قوچان از دستاوردهای پارک علم و فناوری خراسان

بازدید دانشجویان رشته مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد قوچان از دستاوردهای پارک علم و فناوری خراسان

- 1402/03/16

پارک علم و فناوری خراسان با هدف آگاهی و اطلاع رسانی دانشجویان با شرکت‌های فناور، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، میزبان دانشجویان رشته مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد قوچان بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان، گروهی از دانشجویان رشته مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد قوچان با هدف تطبیق آموخته‌های علمی و آشنایی بیشتر با اصول و مهارت‌های علمی رشته خود از چند شرکت فعال در پارک علم و فناوری استان بازدید کردند.

در این بازدید که با حضور سید احسان سید کشمیری، کارشناس حوزه ریاست و روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد، دانشجویان ضمن بازدید از فضای پارک علم و فناوری خراسان و مجموعه احیادرمان پیشرفته، از شرکت‌های پارک علم و فناوری خراسان بازدید کردند. در این بازدید توسط احسان دلاوری، مسئول بخش سی تی اسکن این مجموعه به بررسی عملکرد دستگاه سی تی اسکن و نحوه ساخت این دستگاه به صورت عملی پرداخته شد.

 در ادامه نیز میتراسادات ناظر، کارشناس روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان به ارائه‌ای از دستاورد‌های پارک علم و فناوری خراسان پرداخت.

شایان ذکر است در این نشست  توسط سرکار خانم خواجه پور، مسئول حوزه مالکیت فکری پارک، در مورد نحوه پذیرش ایده و ثبت اختراع در این مجموعه صحبت شد و دانشجویان با روند پروش ایده تا اجرایی کردن طرح خود آشنا شدند.

یکی از برنامه‌های مستمر در پارک علم  فناوری خراسان آشنایی و معرفی شرکت‌های اثر گذار و موفق به نخبگان دانشگاهی است و در این حوزه روزانه پذیرای دانش‌آموزان و دانشجویان در پارک علم و فناوری خراسان هستیم.

دانلود پیوست خبر