پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
استارتاپ هلپیکال از پردیس فناوری اطلاعات پارک خراسان، برنده سومین دوره اینوتکس بتل شد

استارتاپ هلپیکال از پردیس فناوری اطلاعات پارک خراسان، برنده سومین دوره اینوتکس بتل شد

- 1402/02/25

استارتاپ هلپیکال از شرکت‌های فعال در پردیسICT پارک علم و فناوری خراسان، برنده سومین دوره اینوتکس بتل شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم وفناوری خراسان و به نقل از ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس 2023، بتل استارتاپی یکی از بخش‌های اینوتکس پیچ 2023 است که برای سومین نوبت برگزار شده است. 

رقابت بتل نبردی دو به دو از تیم‌هاست و هر تیم در فرصت 3 دقیقه‌ای که در اختیار دارد بایستی تیم مقابل را به لحاظ مارکتینگ و بازار به چالش بکشد.  

برنده هر بتل با نظر داوران بلافاصله پس از پایان رقابت مشخص می‌شود. در این بخش بر خلاف بخش ارائه، داوران امکان شور و مشورت نداشته و بلافاصله پس از اتمام بتل هر داور نظر مثبت یا منفی خود را اعلام می کرد.  

در بخش نهایی 8 تیم برتر به انتخاب داوران به رقابت پرداختند، هر بتل در مجموع 6 دقیقه زمان برد و در نهایت تیمی از پارک علم و فناوری خراسان برنده نهایی شد. 

در این دوره استارتاپ هلپیکال  فعال در حوزه نرم افزار سازمانی  با بنیانگذاری محمد صابری از خراسان رضوی  برنده نهایی بتل استارتاپی شد و در مراسم اختتامیه با حضور داوران جایزه 5 میلیون تومانی  نقدی  و 1 میلیارد ریال تسهیلات از سوی پست بانک و  10 میلیون تومان از سوی اینوتکس بتل و کمربند قهرمانی به بنیانگذار هلپیکال اعطا شد.

دانلود پیوست خبر