Khorasan Science and Technology Park (KSTP)



زمان: شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰

مکان: portal.kstp.ir

ثبت‌نام در این رویداد

خبر رویداد


آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی

بهنام فولادپور

.مدیر عامل شرکت شارآذین پاسارگاد، هم بنیانگذار ادمین یاب، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه فردوسی مشهد، فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ و سوشال مدیا مارکتینگ، بازاریابی و فروش آنلاین

بازاریابی شبکه های اجتماعی چیست؟
بازاریابی رسانه های اجتماعی Social Media Marketing که اصطلاحا SMM هم به آن گفته می‎شود یکی از شاخه های علم دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین است. این نوع بازاریابی در واقع با اهداف تجاری و اقتصادی مانند افزایش ترافیک سایت، افزایش فروش و جذب مشتری بیشتر در شبکه های اجتماعی که در حال رشد روزافزون هستند، انجام می‌شود

آیا با مزیت های سودآور سوشال مدیا یا شبکه های اجتماعی آشنایی دارید؟ آیا می‎دانید شبکه های اجتماعی قدرت بسیاری در مطرح کردن و دیده شدن کسب و کار شما دارند؟ چه اندازه با تبلیغات رایگان در شبکه های اجتماعی آشنا هستید؟

قطعا شما هم در گوشی موبایل تان یکی از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، لینکدین، توییتر و… را نصب کرده و هر روزه در حال استفاده از مطالب آن هستید. رشد سریع این شبکه ها باعث شده حتی پدر و مادرهای شما هم از سوشال مدیا برای سرگرمی، آموزش مطالب مورد علاقه و حتی خرید استفاده کنند. تعداد بالای کاربران شبکه های اجتماعی در تمام سنین فرصت بسیار خوبی برای کسب درآمد اصولی و پایدار از این پلتفرم ها را فراهم کرده است.

با توجه به این نیاز جامعه و استقبال صاحبان کسب و کارهای بزرگ و کوچک از شبکه های اجتماعی و از طرفی استفاده حدود 97 درصد بازاریابان از سوشال مدیا برای حرفه خود، می توان گفت که: نادیده گرفتن این بستر در نهایت به اهداف اصلی کسب و کارهای آنلاین آسیب می‎رساند. از این رو آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی در برند سازی و تعامل با کاربران بسیار مفید خواهد بود

مدت زمان کارگاه : یک جلسه سه ساعته‌
تاریخ برگزاری : 27 آذر 1400‌
ساعت : 16:30 تا 19:30 الی 20:00