Khorasan Science and Technology Park (KSTP)

برگزاری اولین رویداد کافه دیجیتال مارکتینگ

زمان: چهارشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۷

مکان:

صفحه رویداد

خبر رویداد


اولین رویداد «کافه دیجیتال مارکتینگ» دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ در ساختمان سجاد پارک علم و فناوری خراسان با حمایت دبیرخانه کسب‌وکارهای نوپا و مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری خراسان برگزار شد.
علی جاهدی، رییس دبیرخانه کسب‌وکارهای نوپا و مدیر مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری خراسان هدف از طراحی و راه‌اندازی این نشست‌های شبکه‌سازی تخصصی را توسعه مهارت‌ها، توسعه شبکه در مخاطبین و توسعه بازار بیان نمود. ایشان مخاطبین این نشست‌ها شرکت‌های فعال متخصصین و نخبگان، علاقه‌مندان و مشتریان بالقوه مرتبط با موضوع محوری اعلام نمود
جاهدی ساختار محتوایی جلسات اولیه این نشست‌ها را تلفیقی از مرور محتوای یک کتاب مرجع همانند کتاب The Art Of Digital Marketing که در هر نشست یک فصل آن ارائه می‌شود و بیان تجربیات شرکت‌کنندگان در نشست در خصوص آن موضوع بیان کرد.
حمید چرمفروشان،‌ مدیر عامل شرکت فناوران پیشتاز مسکن فردا از شرکت‌های عضو  مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری خراسان ارائه دهنده این رویداد بود. مانیشن محصول این شرکت است که با استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ  رشد زیادی در کسب‌وکار داشته است. چرمفروشان فصل اول کتاب The Art Of Digital Marketing را به همراه تجربیات خود ارائه کرد.
کتاب The Art Of Digital Marketing نوشته Ian Dodson که در سال ۲۰۱۶ منتشر شده است. 
فصل اول کتاب دید کلی از دیجیتال مارکتینگ ارائه می‌کند که با مشتریان فعلی شروع کنید و به عقب برگردید! یک کمپین زمانی تاثیرگذار خواهد بود که بازتاب خواسته ها، نیازها، تمایلات و ترجیحات مشتریان شما باشید، DMI دارای چارچوبی است که ساختار جهت دار و تکرار پذیر را برای رسیدن در هر زمان مهیا می سازد. قلب این چارچوب دارای پروسه ۳ مرحله ای است که به آن 3i می گویند و شامل : Initiate، Iterate و Integrate است شروع ، تکرار و ادغام ! همین ایده ساده باعث درگیر کردن بیشتر و تعامل مشتری واقعی و رشد کمپین های مالتی چنل حتی توسعه آن ها از طریق راه های بازاریابی سنتی شود.
 

 



نویاتک