پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
اصل دانشگاه‌ها در پارک‌های علم و فناوری است

اصل دانشگاه‌ها در پارک‌های علم و فناوری است

- 1402/03/13

مدیر کل نظارت بر طرح های عمرانی وزارت علوم تحقیقات و فناوری کشور در دیدار با رئیس پارک علم و فناوری خراسان تاکید کرد: خروجی واقعی دانشجویان را می‌توان در پارک‌های علم و فناوری دید‌.

به گزارش پارک علم و فناوری خراسان، در این دیدار که ظهر روز شنبه برگزار شد، مسعود میرزائی شهرابی رئیس پارک علم و فناوری خراسان، با تاکید بر لزوم حفظ جوانان در کشور گفت: آنچه در ابتدای انقلاب باعث پیشرفت شد، سپردن کارها به جوانان بود.

وی با اشاره به شهدای بزرگ عرصه انقلاب و دفاع مقدس افزود: باید مدیریت‌ها را به سبک شهید حسن باقری و شهید حاج قاسم سلیمانی نزدیک کنیم.

میرزائی شهرابی در پایان تاکید کرد با تمام توان به دنبال آن هستیم که بتوانیم ضریب اشغال پارک را افزایش داده تا به شرکت‌های بیشتری بتوانیم خدمات دهیم. 

در ادامه  مهدی اکبرپور، مدیر کل نظارت بر طرح های عمرانی وزارت علوم تحقیقات و فناوری کشور تاکید کرد: خروجی واقعی دانشجویان را می‌توان در پارک‌های علم و فناوری دید‌.

وی پارک‌های علم و فناوری کشور را پیشران دانست و افزود: باید با تمام توان به شرکت‌ها، نخبگان و دانشجویان خدمت کرد تا آنان با پیاده‌سازی ایده‌ها و برنامه‌ها مسیر پیشرفت کشور را پیش ببرند.

دانلود پیوست خبر