پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
دیدار مدیران مراکز نوآوری سراسرکشور با معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری

دیدار مدیران مراکز نوآوری سراسرکشور با معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری

- 1403/02/05

مدیران مراکز نوآوری سراسرکشور در رویداد امیدینو با معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، در این دیدار معاون علمی ریاست جمهوری ضمن تاکید بر اهمیت مراکز نوآوری و لزوم تامین زیرساخت‌های این مراکز از همه دست اندرکاران در حوزه فناوری درخواست کرد تا از ابزارهای معاونت علمی در راستای توسعه زیرساخت‌های فناوری بهره‌گیری کنند.

روح الله دهقانی همچنین لزوم حراست از قانون جهش دانش بنیان و پیگیری به ثمر رساندن این قانون را به عنوان یکی از ماموریت‌های مهم معاونت علمی برای مدیران مراکز نوآوری مطرح کرد و افزود: اعتبار مالیاتی به عنوان راه حل در دسترس برای توسعه زیرساخت‌های زیست‌بوم نوآوری و فناوری می‌باشد و در این مورد حتما اقدامات موثری صورت خواهد پذیرفت.

در ابتدای این دیدار مدیران بخش های مختلف معاونت علمی در دیدار های جداگانه به بحث و بررسی و پاسخ به پرسش های مدیران پرداختند.

دانلود پیوست خبر سعید شجاعی کاریزکی سعید شجاعی کاریزکی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.