پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور با رئیس جهاد دانشگاهی نیشابور دیدار کرد

رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور با رئیس جهاد دانشگاهی نیشابور دیدار کرد

- 1403/02/20

رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور با رئیس جهاد دانشگاهی نیشابور دیدار و ضمن بیان رسالت و ماموریت‌های پارک علم و فناوری خراسان و مرکز رشد فناوری نیشابور، برای برگزاری برنامه های مشترک در راستای حمایت از ایجاد و توسعه شرکت‌های فناور و دانش بنیان اعلام آمادگی کرد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل پارک علم و فناوری خراسان، رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور با رئیس جهاد دانشگاهی نیشابور دیدار و ضمن بیان رسالت و ماموریت‌های پارک علم و فناوری خراسان و مرکز رشد فناوری نیشابور، برای برگزاری برنامه های مشترک در راستای حمایت از ایجاد و توسعه شرکت‌های فناور و دانش بنیان اعلام آمادگی کرد.

مازیار ناظران،در ابتدای این دیدار با اشاره به اهم اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در مرکز رشد فناوری نیشابور به بیان دستاوردهای شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان عضو این مرکز پرداخت و با تاکید بر تقویت تعاملات بین مرکز رشد نیشابور و جهاد دانشگاهی نیشابور، استفاده از ظرفیت‌های دو طرف در توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری نیشابور با محوریت حمایت از ایجاد و توسعه شرکتهای فناور و دانش بنیان را از جمله  مهمترین فعالیتهای مشترک پیش رو برشمرد.

در ادامه طاهرآبادی، رئیس جهاد دانشگاهی نیشابور، ضمن استقبال از برگزاری این جلسه، بر افزایش همکاری های دوجانبه به ویژه در حوزه آموزش های مهارتهای عمومی و تخصصی کسب و کار و بامشارکت شرکت های کارگزار پارک علم و فناوری خراسان تاکید کرد و اعلام آمادگی کرد تا از ظرفیت‌های موجود در جهاد دانشگاهی نیشابور در بخش‌های مختلف استفاده شود.

دانلود پیوست خبر مازیار ناظران مازیار ناظران
بازدید مدیران و مسئولین ادارات شهرستان سبزوار از دستاورد‌های پارک علم و فناوری خراسانجلسه کمیسیون دائمی هیئت‌امنای پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.