پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
هشتمین رویداد استارتاپی نیشابور برگزار شد

با مشارکت مرکز رشد فناوری نیشابور

هشتمین رویداد استارتاپی نیشابور برگزار شد

- 1403/02/26

در راستای تحقق شعار سال و همسو با مردمی‌سازی فناوری، هشتمین رویداد استارتاپی نیشابور با مشارکت مرکز رشد فناوری نیشابور، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در تاریخ 25 تا 27 اردیبهشت ماه 1403 در محل کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد نیشابور برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان ، هشتمین رویداد استارتاپی نیشابور با مشارکت مرکز رشد فناوری نیشابور، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در تاریخ 25 تا 27 اردیبهشت ماه 1403 در محل کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد نیشابور برگزار شد .

در این رویداد مازیار ناظران، رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور، با بیان اینکه رویدادهای استارتاپی، رویداد های آموزشی – تجربی می باشد که با تاکید بر شبکه‌سازی بین نیروهای متخصص و بهره گیری از ظرفیتهای موجود زمینه ساز شکل‌گیری واحدها و هسته های فناور می باشند، ضمن تبریک به شرکت کنندگان این رویداد، این تصمیم بزرگ را گامی مثبت در انتخاب مسیرکاری و شغلی ایشان بر شمرد.
رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور افزود : خروجی رویدادهای استارتاپی که تیم هایی با ایده هایی با افق تجاری هستند، می توانند در مرکز رشد پذیرش شوند و زمینه ساز ایجاد شرکت های دانش‌بنیان و فناور گردد و از حمایت‌های مختلف در این زمینه بهره‌مند گردد.
ناظران با اشاره به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم، برگزاری رویدادهای کارآفرینی از جمله راه‌های تحقق شعار سال برشمرد و گفت: معتقدیم اگر شرکت‌های دانش‌بنیان جدی گرفته شوند اقتصاد کشور به شکوفایی کامل می رسد و توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری نیشابور را در  تعامل با مراکز دانشگاهی و صنعتی که در این رویداد مشارکت دارند را از عوامل تقویت شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان برشمرد.
در هشتمین رویداد کارآفرینی استارتاپی نیشابور ، 120 شرکت کننده حضور داشتند که در قالب 12 تیم ده نفره ضمن بهره‌مندی از حضور منتورها و مربیان رویداد ، به تکمیل ایده اولیه خود پرداختند و در نهایت سه تیم به عنوان برگزیده این رویداد انتخاب شد.

دانلود پیوست خبر مازیار ناظران مازیار ناظران
بازدید مدیران و مسئولین ادارات شهرستان سبزوار از دستاورد‌های پارک علم و فناوری خراسانجلسه کمیسیون دائمی هیئت‌امنای پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.