عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد و مدیرعامل شرکت مطالعات توسعه بازار حرفه روز ایرانیان (متبحر) با سابقه فعالیت بیش از 30 سال در صنعت و بازرگانی، و انجام بیش از 300 طرح تحقیقاتی و میدانی دانشگاهی و غیر دانشگاهی اعم از سازمانهای دولتی و غیر دولتی/شرکتهای خصوصی میباشد. ایشان دارای حدود 10 کتاب در حوزه بازاریابی پیشرفته، دیجیتال مارکتینگ و بزینس پلن و... همچنین مدرس دوره دکتری و کارشناسی ارشد دروسی همچون تحقیقات بازاریابی، مدیریت تبلیغات و برندینگ، بازاریابی پیشرفته، بازاریابی خدمات، فنون مذاکرات تجاری، بازاریابی دیجیتال و... میباشد. ایشان تجربه شرکت در نمایشگاههای داخلی و خارجی و همچنین اجرای پروژه های برون مرزی برای رشد و توسعه بازار را دارا میباشد. عناوین تحقیقات میدانی ایشان در حوزههایی همچون: تحلیل جامع بازار برای برندها، تجاری سازی (ایده، کالا، خدمات و فنآوریهای اطلاعات)، رشد و توسعه بازار ، مدیریت ارتباط با مشتریان، بزینس پلن، بوم تجاری، منابع انسانی، تدوین استراتژی بازاریابی،کمپین تبلیغاتی، برندسازی و... میباشد. با عنایت به سابقه ایشان و تحولات اخیر بازار شرکتها، که تحت تاثیر ورود فنآوری اطلاعات (بهره گیری از هوش مصنوعی و رقابتی، بیگ دیتا، داده کاوی و...) در همه حوزهها میباشد، ایشان آمادگی کامل برای پیاده سازی سه فعالیت (آموزش، مشاوره و اجرا پروژههای میدانی) را برای همه شرکتها، با همه سایزها، در وسعت (شهری، استانی، کشوری و بین المللی) و در همه دوره های اقتصادی دارا می باشد.