من دکتر مهدی غفوری فرد، یک فعال حوزه کسب و کار هستم که بیش از 20 سال است در قالب های مختلف اجرایی، مشاوره، آموزش، پژوهش، تالیف با اکوسیستم بازار، صنعت و استارتاپ ها در تعامل می باشم. در صورت تمایل در ادامه بصورت تیتر وار با بخشی از فعالیت های من آشنا شوید: 1- تحصیلی: دکتری مدیریت بازرگانی (گرایش رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی) از دانشگاه علامه طباطبائی 2- آموزش: تدریس بیش از 50 عنوان درسی در 20 دانشگاه و موسسه آموزش عالی نظیر دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه امام رضا (ع)، دانشگاه پیام نور مشهد، شرکت خدمات علمی صنعتی، شرکت شهرک های صنعتی و ... عناوین آموزش داده شده عبارتند از: مدیریت منابع انسانی، مدیریت رفتار سازمانی، بازاریابی، مدیریت تبلیغات، مشتری مداری، بهره وری، کارآفرینی و .... 3- مشاوره: مشاور طرح و برنامه سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی مشاور منابع انسانی، بازاریابی و تعالی سازمانی در شرکت ها، موسسات و سازمان هایی نظیر موسسه مالی و اعتباری ملل، شرکت داروسازی ثامن، شرکت سامان داروی هشتم، شرکت به نشر، شرکت ریزان فلز، وزارت اقتصاد، شرکت ریل پرداز نوآفرین (قطارهای فدک) و... 4- اجرایی: مدیر منابع انسانی سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی مدیر سازمان آگهی های روزنامه قدس مدیر حوزه مدیرعامل و ارتباطات سازمان اقتصادی رضوی مدیر برنامه ریزی و اداری موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی مدیر مشارکت های اقتصادی موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی 5- پژوهش و تالیف تالیف بیش از 23 عنوان مقاله پژوهشی و یک کتاب تحت عنوان "حضورگرایی کارکنان" 6- توانمندی ها عارضه یابی و ارزیابی نظام مدیریت منابع انسانی
طراحی، اجرا و برگزاری کانون های ارزیابی استخدام یا ارتقا مدیران مبتنی بر مدل های شایستگی
انجام تجزیه و تحلیل شغل و برنامه ریزی منابع انسانی
اجرای نیازسنجی و برنامه ریزی آموزشی کارکنان و برگزاری کارگاه های آموزشی و توسعه منابع انسانی
طراحی و اجرای طرح های انگیزشی منابع انسانی )مشاوره، اردوی تفریحی، خدمات ورزشی و ...(
ارزیابی فرهنگ سازمانی
طراحی و اجرای نظام ارزیابی متوازن
تعریف و تعیین شاخص های کلیدی ارزیابی عملکرد
تهیه سند چشم انداز، بیانیه ماموریت و برنامه ریزی استراتژیک شرکت
طراحی ساختارهای سازمانی
طراحی نقشه استراتژی شرکت
عارضه یابی و طراحی مجددد فرآیندهای کسب و کار بر مبنای مدل
مدیریت سازماندهی برونسپاری
طراحی استراتژی و طراحی سیستم های بازاریابی، فروش و توزیع
تنظیم و طراحی برنامه ها و کمپین های تبلیغات با رویکرد ارتباطات یکپارچه بازاریابی
برنامه ریزی موثر در دیجیتال مارکتینگ
بهینه سازی آمیخته بازاریابی شرکت
اصول و فنون تبلیغات با رویکرد برندسازی
تنظیم استراتژی های قیمت گذاری
بررسی رفتار مصرف کننده
راه اندازی سامانه های مدیریت ارتباط با مشتری
ایجاد و راه اندازی مرکز تماس مشتریان و خدمات پس از فروش
طراحی و راه اندازی باشگاه مشتریان
تحقیقات بازاریابی و سنجش رضایت مشتریان
امکان سنجی بازار برای محصولات یا خدمات جدید شرکت
توسعه بکارگیری تکنیک ها و ابزارهای کیفیت و بهره وری مانند
طراحی مدل تعالی سازمانی مبتنی بر مدل
ارزیابی شاخص های بهره وری سازمانی
انجام طرح های کارسنجی و زمان سنجی با هدف بهبود بهره وری در کار
طراحی، برنامه ریزی و اجرای همایش ها، سمینارها و نشست های تخصصی
طراحی و عارضه یابی سیستم مدیریت زنجیره تامین شرکت
طراحی و عارضه یابی سیستم مدیریت انبار شرکت
تهیه و تدوین طرح های توجیهی